Lukisan Kehidupan ~~

ini kisah aku…

Saya mengantuk~

on April 26, 2012

Seriusss aku amat mengantuk sekarang ni…dari tadi sudah paksa mata ni tebuka…adessss…baca buku pun rasa mcam tetutup ja mata ni..hurmm sekarang ni aku berada di tempat yang sangat sejukk..gila eh!tadi lepas break jam 10.30 ingat nda mau makan lagi…eh baru ja lepas breakfast pkul 10 sama kawan td..oder jus mangga lagi..hehe..adoiyaaiii
tapi orang ckp rezeki jangan ditolak kan..pegila juga makan lepas dorg balik2 panggil.nahhh ambil ko,makan mee lagi.huahu pastu ada yang baik hati bagi kuih apa namanya tu(kusui ka?)dap ooo..jadi full suda ni..haha jap lagi lunch pula…T_T syukurla kan..barula aku mo start ber’diet’ konon..
Aigooo,kalau camni hwaiting!la..ngee3

Leave a Reply

